Πέμπτη 18 Φεβρουαρίου 2016

Ο Μεγάλος Χνουδωτός

Το καταπληκτικό αυτό βιβλίο της Γιολάντας Τσορώνη-Γεωργιάδη "Ο Μεγάλος Χνουδωτός" έδωσε την αφορμή για μια σειρά από δραστηριότητες αφιερωμένες στο χειμώνα και όχι μόνο.
Αρχικά διαβάσαμε την ιστορία και σταματήσαμε την αφήγησή της λίγο πριν το τέλος στο σημείο που το βιβλίο αναφέρει: "Άνοιξε τα τεράστια, δυνατά χέρια του και...". Αξιοποιώντας τη Ρουτίνα Σκέψης Step Inside της ομάδας Project Zero του Harvard Graduate School of Education, ήθελα ν' ανακαλύψω τη διαφορετική οπτική του καθενός, πως δηλαδή σκέφτονται τα παιδάκια μου όταν βρίσκονται μέσα στα παπούτσια κάποιου άλλου (εδώ των ηρώων της ιστορίας). Με ερωτήσεις όπως: "Πως νιώθουν; Τι πιστεύουν ότι θα γίνει; Τι ήλπιζαν; Τι τελικά γίνεται;" Για να δούμε λοιπόν πως είναι να μπαίνεις στη θέση του άλλου; Δείτε μερικές απαντήσεις..
Τα παιδιά ζωγράφισαν εμπνευσμένα από την ιστορία των μικρών εσκιμώων και της πολικής αρκούδας.






Αναζητώντας στο διαδίκτυο πληροφορίες για τους εσκιμώους, βρήκαμε μια πολύ ωραία και συγκεντρωτική παρουσίαση των στοιχείων που αφορούν αυτό τον ιδιαίτερα άγνωστο σε μας πολιτισμό. Πριν τους τα παρουσιάσω, έκανα ερωτήσεις ώστε να μου αποκαλύψουν τι γνωρίζουν και ύστερα συμπλήρωνα τις πληροφορίες αυτές με τη βοήθεια των διαφανειών.Τις διαφάνειες τις βρήκα στο  www.akida.info/index.php?option=com_docman&task=doc
Επίσης ανακάλυψα 6 καταπληκτικά βίντεο για την ζωή των σύγχρονων εσκιμώων. Εάν θέλετε να τα παρακολουθήσετε με τα παιδιά σας Πατήστε εδώ
Δημιούργησα ένα φύλλο εργασίας μαθηματικών για την επανάληψη του αριθμού 6.





Οι δραστηριότητες του Χνουδωτού ολοκληρώθηκαν με την δημιουργία ενός αρκτικού σκηνικού με νερομπογιές, αλάτι και τεχνητό χιόνι, από τη συνάδερφο Αγάπη Γαβαλά.

























ΠΗΓΕΣ: Διαδίκτυο (εικόνες)

1 σχόλιο: