Τετάρτη 30 Σεπτεμβρίου 2015

Τ' ΌΝΟΜΑ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΑΜΜΥ!

Ένας μικρός και σκανταλιάρης επισκέπτης εμφανίστηκε σήμερα στη τάξη μας! "Μα ποιος είναι, από που ήρθε, ποιος του άνοιξε τη πόρτα;" Όλοι αναρωτήθηκαν! Τους το μαρτύρησα...εγώ τον έφερα!! Είναι φίλος μου και ήθελε να γνωρίσει τη τάξη μου αλλά είναι τόσο ανυπόμονος και πειραχτήρι που γρήγορα έκανε τη τάξη άνω-κάτω. Πάνω στα κεφάλια των παιδιών καθόταν, τους έκανε αστεία και τους γαργαλούσε κι από πάνω!!Αφού τον ηρέμησα λιγάκι τους συστήθηκε! "Τ' όνομά μου είναι Σάμμυ! Είμαι μια καρετούλα που κάνω σκανταλιές αλλά με φοβίζουν οι φωνές. Ήρθα να σας γνωρίσω και να σας αγαπήσω. Να γίνουμε φίλοι καλοί και να περνάμε όμορφα κάθε στιγμή" είπε κι έπεσε στην αγκαλιά τους!




Είπαν τα ονοματά τους, του έδειξαν όμορφες φιγούρες και βάλθηκαν να του αποδείξουν πόσα πολλά ξέρουν! Τους μοιράσαμε τις καρτέλες με τ' όνομά τους και δείχνοντας γράμματα της άλφαβήτα έπρεπε να σηκωθούν όσα παιδιά το είχαν ως αρχικό γράμμα στο όνομά τους! Ήταν σχεδόν όλα τα παιδιά καταπληκτικά και ταχύτατα!



Προχωρήσαμε και στην "γραφή" ολόκληρου του ονόματός μας δίνοντας σε κάθε ομάδα τα γράμματα που αντιστοιχούν στα ονόματα των παιδιών. Κοιτώντας τη καρτέλα τους έπρεπε να βρουν τη σωστή σειρά των γραμμάτων και να τα κολλήσουν στο χαρτί που είχαν μπροστά τους. Η πρώτη αναγνώριση των γραμμάτων  και η προσπάθειά τους τα σειροθετήσουν πήγε πολύ καλά και σχεδόν όλοι το κατάφεραν! Πετάει η ομάδα!!!!



















Μετά από τόοοοοοση δουλειά, χρειαζόμαστε λίγο κίνηση γι' αυτό παίξαμε το παιχνίδι "Πιάσε την ουρά μου" και διασκεδάσαμε με τη καρδιά μας! 








Για το τέλος μια μικρή ιστοριούλα για το μήνα που τελειώνει σε λίγες μέρες πριν καλά καλά να προλάβουμε να τον γνωρίσουμε...ε, τι να κάνουμε είχαμε πολλές δουλειές! Κάτι μάθαμε όμως γι΄αυτόν το πρώτο μήνα του φθινοπώρου που μας έφερε για πρώτη φορά στο νηπιαγωγείο!!






ΠΗΓΗ: Οι απίθανες καρτέλες απ' το :http://www.sparklebox.co.uk



2 σχόλια: