Τα παιδιά παρατήρησαν τα νομίσματα που βρήκαμε ως εποπτικό υλικό στο διαδίκτυο αλλά και αληθινά νομίσματα και κέρματα που υπήρχαν στο πορτοφόλι μου. Σχεδόν καθημερινά αξιοποιούν τα κέρματα που βρίσκονται στη γωνιά του μπακάλικου και γνωρίζουν τη διαδικασία της αγοράς έναντι αντιτίμου. Όμως πολύ λίγο έρχονται σε επαφή με πραγματικά χρήματα κι έτσι βρήκαμε την ευκαιρία να μιλήσουμε για την αξία τους.
Θεωρήσαμε σκόπιμο να μιλήσουμε και για το "πλαστικό χρήμα" δηλαδή τις κάρτες, καθώς πλέον είναι μέρος της καθημερινότητάς μας. Εξηγήσαμε στα παιδιά τη διαδικασία ανάληψης και κατάθεσης χρημάτων από την κάρτα καθώς και για την τράπεζα που αποτελεί έναν μεγάλο κουμπαρά που φυλάσσει τα χρήματά μας. Τους δείξαμε και το βιβλιάριο της τράπεζας και μάθαμε πως μπορούμε να το χρησιμοποιήσουμε προσκομίζοντας την ταυτότητά μας. Η αλήθεια είναι ότι τα παιδιά δεν έχουν ξεκάθαρη "εικόνα" για το πως αξιοποιούνται τα χρήματα αλλά ο βασικός στόχος εδώ ήταν να τα γνωρίσουν και να εντοπίσουν τους αριθμούς.
Έτσι επιλέξαμε να δώσουμε ένα φύλλο εργασίας που αυτό ζητά από τα παιδιά να ενώσουν με μια γραμμή τα δυο μισά για να φτιάξουν ένα ολόκληρο νόμισμα. Εμείς ζητήσαμε να κόψουν τα μισά νομίσματα και να τα ενώσουν με σκοπό να εξασκήσουν τη λεπτή τους κινητικότητα.Το Φύλλο εργασίας θα το βρείτε πατώντας ΕΔΩ
Πιστεύω ότι τα πήγαν πολύ καλά!
Φυσικά δεν θα φεύγαμε απ' το σχολείο χωρίς να φτιάξουμε ένα κουμπαρά για να κάνουμε την αποταμίευση πράξη!
Βρήκαμε αυτό το σχέδιο στο διαδίκτυο και το προσθέσαμε στην κατασκευή μας.
Για να κάνουμε και μια δοκιμή....βάλαμε στον κάθε κουμπαρά τόσα ευρώ όσα λέει το γουρουνάκι
Αφού γεμίσαμε τους κουμπαράδες μας, φύγαμε ευχαριστημένοι και με τις τσέπες μας γεμάτες!
Πηγές
http://taniamanesi-kourou.blogspot.gr/
https://gr.pinterest.com/
Διαδίκτυο
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου