Οι πρώτες μέρες στο σχολείο έχουν μεγάλο άγχος για τους μικρούς μου μαθητές και πάντα διαλέγω μια ιστορία που να μιλάει για το πως θα το ξεπεράσουν. Φέτος λοιπόν μας 'επισκέφτηκε' ένας δεινόσαυρος στο σχολείο που μας εκμυστηρεύτηκε τους φόβους του γι' αυτό το μεγάλο κτίριο κι εμείς με τη σειρά μας προσπαθήσαμε να τον καθησυχάσουμε.
Ζωγραφίσαμε το σημείο της ιστορίας που μας άρεσε περισσότερο..
Καλλιεργώντας την σκέψη των παιδιών και θέλοντας να μπουν στη διαδικασία να εκφράσουν τα συναισθήματά τους, ετοίμασα ένα φύλλο εργασίας ρωτώντας τα "Τι θα έκανες αν έβλεπες το δεινοσαυράκι στην αυλή του σχολείου να κλαίει;". Οι απαντήσεις τους καταγράφονται παρακάτω:
Θα του έδινα μια μπάλα να παίξουμε. Αλέξανδρος
Θα του διάβαζα ένα παραμύθι. Άγγελος Γλε.
Θα του έκανα δώρο ένα μπαλόνι-καρδιά. Άντζυ
Θα πηγαίναμε στη παραλία. Ειρήνη Σ.
Θα τον έπαιρνα σπίτι μου να παίξουμε. Ελισάβετ
Θα του έδινα ένα λουλούδι. Ειρήνη Λ. , Δήμητρα Ε.
Θα παίζαμε μαζί βόλεϋ. Χριστίνα Καρ.
Θα τον πήγαινα στη γιαγιά. Νεφέλη
Θα του έλεγα ότι τον αγαπάω. Κωνσταντίνος
Θα τον πήγαινα βόλτα. Δήμητρα Σ., Μερίλια
Θα του μίλαγα. Φοίβος
Θα κάναμε μαζί ποδήλατο. Νεκτάριος
Θα του έλεγα να πάμε σπίτι μου να παίξουμε και να γίνουμε φίλοι. Οσάννα
Θα του έκανα μια αγκαλιά. Γιάννης, Μαριάννα,Κοσμάς
Θα γίνω φίλος του. Δαβίδ
Θα του έδινα δώρα και μπισκότα. Ειρήνη Κ.
Θα παίζαμε μαζί. Κωνσταντίνα, Παντελής, Αθηνά, Στάθης.
Θα τον λυπόμουν και θα του έλεγα κόλπα να γελάσει. Άγγελος Κ.
Θα τον έπαιρνα απ' το χέρι και θα παίζαμε μαζί. Βαρβάρα
Θα του έκανα παρέα και θα παίζαμε μαζί. Ελευθερία
Θα έπαιζα μαζί του. Νικόλας
Θα τον πήγαινα θέατρο. Ελένη
Θα τον πήγαινα στη μαμά μου. Χριστίνα Κοσ.
Θα τον έπαιρνα να πάμε βόλτα. Σταύρος
Θα παίζαμε. Ιζαμπέλλα
Θα του έκανα παράσταση. Βασίλης
Θα του έδινα νεράκι. Σοφία Π.
Θα του έφτιαχνα μια καρδιά. Σοφία Ζ.
Θα τον έπαιρνα μπίνα (στους ώμους). Δημήτρης
Ακόμα ένα φύλλο εργασίας για να βρούμε τις χαμένες ουρές των δεινοσαύρων και για να εξασκηθούμε στο κόψιμο με το ψαλίδι:
Στην πρώτη επαφή με το ψαλίδι είχαμε κάποιες δυσκολίες αλλά σε γενικές γραμμές τα πήγαμε αρκετά καλά. Δείτε τι καταφέραμε:
Τα παιδιά ζήτησαν να φτιάξουμε το δικό μας τρισδιάστατο δεινοσαυράκι. Βρήκαμε ένα ωραίο πατρόν απ' το διαδίκτυο και στρωθήκαμε στη δουλειά!
Με αφορμή όλη αυτή την ενασχόλησή μας με το δεινοσαυράκι αποφασίσαμε να του δώσουμε ένα όνομα και να τον κάνουμε μασκότ της τάξης μας!!!!
Είναι λοιπόν ο δικός μας ΚΑΛΟΣΑΥΡΟΣ και μάλιστα μας βοήθησε να φτιάξουμε τους κανόνες της τάξης μας."Ο Καλοσαύρος λέει ότι στο σχολείο πρέπει"...
Να συμμετέχουμε.Φοίβος
Να ακούμε καλά.Γιάννης
Να παίζουμε ήσυχα.Ελευθερία
Να μη πειράζουμε το διπλανό μας.Βασίλης
Να μη σπρώχνουμε.Δαβίδ
Να ακολουθούμε την ομάδα.Νικόλας
Να μιλάμε ευγενικά.Βαρβάρα
Να μην δαγκώνουμε.Νεκτάριος
Να προσέχουμε μη γίνει καμιά ζημιά.Μαριάννα
Να προσέχουμε τα βιβλία. Άντζυ
Να βοηθάμε. Ειρήνη Κ.
Να μην κλαίμε.Νεφέλη
Να μην μαλώνουμε. Ειρήνη Λ.
Να αγαπάμε τα παιχνίδια.Ελισάβετ
Να μη σπάμε τα παιχνίδια μας. Άγγελος Γλυ.
Να μην λέμε κακές λέξεις. Ειρήνη Σ.
Να ακούμε τη δασκάλα και τους συμμαθητές μας προσεκτικά.Δήμητρα Σ.
Να σηκώνουμε το χέρι για να μιλήσουμε. Κυρία Τόνια
Βάλαμε χρωματιστή τέμπερα στο δάχτυλό μας για να αφήσουμε το δικό μας αποτύπωμα που σημαίνει ότι υπογράφουμε και συμφωνούμε με τους κανόνες της τάξης μας.
ΠΗΓΕΣ:
https://www.pinterest.com/pin/452400725047701698/
http://www.sawyoo.com/post_dinosaur-craft-template_166711/
Ωραίος συνδυασμός δραστηριοτήτων. Μπράβο σας!!!
ΑπάντησηΔιαγραφή