Τα παιδιά ήρθαν σ' επαφή με εικόνες από φθινοπωρινά τοπία που βρήκαμε στο διαδίκτυο. Όλες ήταν βγαλμένες στην εξοχή και στο δάσος, όπου οι αλλαγές των εποχών είναι πιο ευδιάκριτες. Στην αρχή τα παιδιά περιέγραψαν τι βλέπουν και μετά προσπάθησαν να βρουν κοινά χαρακτηριστικά μεταξύ των εικόνων. Χρειάστηκαν αρκετές ερωτήσεις για να εκμαιεύσουμε απαντήσεις: "Οι εικόνες είναι βγαλμένες στη πόλη ή αλλού και που;" "Ποια χρώματα κυριαρχούν στις εικόνες;" "Τι προσπαθεί ο φωτογράφος να μας δείξει;" " Ποια εποχή πιστεύετε ότι βγήκαν αυτές οι φωτογραφίες;"
Βρήκαμε και φύλλα για να τα παρατηρήσουν καλύτερα και τα παδιά διαπίστωσαν ότι έχουν "νεύρα" κι ότι εκτός από διαφορετικό χρώμα και σχήμα έχουν και διαφορετικό μέγεθος.
Δολέψαμε αυτές τις μαθηματικές ένννοιες: μικρό-μεγάλο, χρώματα, σχήματα και αποφασίσαμε να κάνουμε ένα φθινοπωρινό τοπίο και για τη τάξη μας! Έτσι βρήκαμε διάφορα σχέδια από φύλλα, επιλέξαμε τα χρώματα του φθινοπώρου στα χαρτόνια μας, τα σχεδιάσαμε, τα κόψαμε, κάναμε τα "νεύρα" τους και τα μαζέψαμε για την κατασκευή μας!!
Κάποιες ομάδες παιδιών διάλεξαν τα φύλλα που θα κολλήσουν ανάλογα με το μέγεθος, άλλες με το χρώμα κι άλλες με το σχέδιό τους.
Όσο για τα τοπία που εντυπωσίασαν τα παιδιά με τα χρώματά τους, είχαν την ευκαιρία να τα απολαύσουν ξανά και ξανά, ενώνοντας τα σε κομμάτια πάζλ με τη βοήθεια του εργαλείου Jigsaw Puzzler.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου