Τετάρτη 4 Σεπτεμβρίου 2019

Οι στιγμές μας.....2018-2019

Η σχολική χρονιά που πέρασε ήταν μια εξαιρετική συγκυρία για μένα καθώς όχι μόνο με τις συναδέρφισσές μου αλλά και μαζί με τους μικρούς μου μαθητές, ζήσαμε όμορφες στιγμές. Λόγω δικών μου υποχρεώσεων στο Πανεπιστήμιο, δεν κατάφερα να τις μοιραστώ μαζί σας όλο αυτό το χρονικό διάστημα... ποτέ όμως δεν είναι αργά για να γίνει κάτι, αρκεί να το θες, να το αγαπάς και να θες να το ξαναζήσεις...μέσα από τις φωτογραφίες που ζωντανεύουν ξανά αυτές τις στιγμές. Σας ευχαριστώ για όσα μου χαρίσατε μικρά μου, πολύχρωμα αστεράκια!!!
Αγαπημένη ασχολία: Τουβλάκια...συνεργατικά ή μη













 


 Αγαπημένη συνήθεια: Πρωταγωνιστής της τάξης






Αγαπημένη δραστηριότητα: κινητικά παιχνίδια






Έντεχνος Συλλογισμός



Καλλιτεχνικές δημιουργίες







 










Εκλογές στο νηπιαγωγείο





















Η ανάρτηση αυτή ήταν να πραγματοποιηθεί δυο χρόνια πριν. Την χρωστούσα όμως στα παιδιά του 42ου Νηπιαγωγείου Περιστερίου για τις όμορφες και δημιουργικές στιγμές που περάσαμε μαζί εκείνη τη χρονιά! Σας ευχαριστώ!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου